Två finalförluster fick vara nog – nu lämnar centern

 

Den unga centern har varit med och förlorat i Hockeyettan-finalen två säsonger i rad. Nu lämnar han mållinjesnubblar-laget.

Det blir ingen fortsättning i Hudiksvall för anfallaren Max Sjöholm.

“Max Sjöholm lämnar Hudik Hockey. Stort tack för dina insatser i klubben och vi önskar all lycka framåt”, skriver klubben på sitt Instagram-konto.

Loading Next Post...