Tackade ja – då lämnar forwarden

 

Ett ja tack till Hockeyettan är inte positivt för alla. Det kan också innebära att spelare som var inställda på division 2 får svårt att få ihop helheten och därmed lämnar.

Det sker nu i norrtälje där forwarden Jesper Andersson lämnar truppen efter avancemanget till Hockeyettan.

“Jeppe känner att han inte kommer att få ihop det med familj och arbete samtidigt med en satsning som det innebär med spel i HockeyEttan”, skriver Norrtälje på sitt Instagram-konto.

Loading Next Post...