
Under säsongen lockade Lindlöven till sig spjutspetsen Vilmer Grundström från Örnsköldsvik. Nu står de klart att den norra finalisten värvar hans radarpartner också.
Även centern Tobias Oskarsson lämnar Örnsköldsvik för att ansluta till Lindlöven.
– Jäkligt roligt att få hit Tobias! Det är en smart spelare som jobbar hårt och kan användas både som center och ytterforward. Hans största styrkor finns i det offensiva spelet, där han kommer bidra med både skicklighet och “grit”. Det ska bli grymt spännande att se honom på Lindehov, säger sportchefen Tomas Östlund på Lindlövens Instagram-konto.