Snart 37-årige tredjekeepern är Klaar

 

Målvakten är något av ett unikum som trots att han strax fyller 37 glatt tränar på och accepterar rollen som tredjekeeper i laget som håller på att etablera sig i Hockeyettan.

Målvakten Robin Klaar hade problem med skada säsongen som gick och spelade inte en enda match, men skriver nu nytt kontrakt som tredjekeeper i Norrtälje.

– Jag vägrar ju uppenbarligen börja tycka att det här är tråkigt. Jag älskar fortfarande att tävla och känner en enorm glädje över att få vara en del av detta. Sen kändes det heller inte särskilt kul att avsluta förra säsongen som det blev för egen del, säger han på klubbens Instagram-konto.

Loading Next Post...