
Forwarden har spelat i både SHL och Hockeyallsvenskan och var en nyckelpjäs i det lag som tog föreningen tillbaka till Hockeyettan. Nu meddelar han att han stannar.
Asplöven och oömme forwarden Anthon Eriksson är överens om ett nytt kontrakt.
“Det finns spelare som betyder mer än poäng. Anthon Eriksson är en av dem! Med sin styrka, sitt slit och sitt hjärta för klubben fortsätter han resan tillsammans med oss. En spelare som kliver fram när det gäller och aldrig viker ner sig”, skriver Asplöven på sitt Instagram-konto.