
Efter en framgångsrik sejour i Forshaga hade den rumänske backen Daniel Gheorghiu svårt att riktigt få till det i Grästorp i vintras. Nu har han hittat en ny klubb.
Den defensivt orienterade försvararen är klar för spel med Surahammar.
– Som spelare skulle först och främst beskriva mig själv som en defensiv back som vinner mycket närkamper, har ett bra första pass och täcker mycket skott. Under den senaste säsongen har jag utvecklats mer till en tvåvägsback och blivit mer delaktig offensivt, säger han på klubbens Instagram-konto.