Lämnade finallaget – klar för rivalen

 

Efter två säsonger och lika många finalförluster valde forwarden Max Sjöholm att lämna Hudiksvall. Nu är han klar för spel med rivalen.

Den unge anfallaren har skrivit på ett kontrakt med Sundsvall.

– Max har haft en imponerande utveckling under säsongen. Han har klivit fram och spelat bra hockey under viktiga matcher, säger tränaren och sportchefen Jonas Lindström på Sundsvalls hemsida.

Loading Next Post...