
Anfallaren hade poängmässigt en riktigt fin säsong och laget gjorde succé i Hockeyettan södra. Nu väljer han trots detta att röra sig i sidled och göra klart med en konkurrent.
Forwarden Sebastian Lundman lämnar Mjölby för Västervik.
“Det är en offensivt skicklig spelare med stor potential och en spännande utvecklingskurva. Redan i ung ålder visade Sebastian prov på sin talang, och under den gångna säsongen tog han stora kliv i sin utveckling. Med den inställningen och drivkraften han besitter ser vi goda möjligheter att han fortsätter utvecklas även hos oss”, skriver Västervik på sitt Instagram-konto.