Tillbaka i Sverige efter tre säsonger i Nordamerika

 

De tre senaste säsongerna har den unge backen spelat sin hockey i olika ligor på andra sidan Atlanten. Nu väljer han att vända hemåt och är klar för spel i Hockeyettan.

Det är Mörrum som knyter till sig backen Max Ranström.

– Detta är ett väldigt intressant nyförvärv! Max är en skridskostark och spelskicklig back som har sina största kvaliteter i offensiven. Han har varit några år i Nordamerika och har skaffat sig erfarenhet som vi kommer att ha nytta av, säger sportchefen Mathias Lönqvist på Mörrums hemsida.

Loading Next Post...