Tackar av två spelare från succétruppen

 

Många spelare från den trupp som tog Hockeyettan med storm säsongen som gick kommer att bli kvar, men nu tackar nykomlingen också av några kämpar.

Det blir ingen fortsättning i Norrtälje för duon Anton Jansson och Jonn Liebschner.

“Hela föreningen tackar er och önskar er all lycka framåt. Vi hoppas att ni en dag är tillbaka i NIK-tröjan”, skriver Norrtälje på sitt Instagram-konto.

Loading Next Post...