
Många spelare från den trupp som tog Hockeyettan med storm säsongen som gick kommer att bli kvar, men nu tackar nykomlingen också av några kämpar.
Det blir ingen fortsättning i Norrtälje för duon Anton Jansson och Jonn Liebschner.
“Hela föreningen tackar er och önskar er all lycka framåt. Vi hoppas att ni en dag är tillbaka i NIK-tröjan”, skriver Norrtälje på sitt Instagram-konto.