
Den sylvasse poängforwarden har några riktigt starka säsonger bakom sig och har nu bestämt sig för att köra vidare i klubben ytterligare en vinter.
Anfallaren Andreas Nilsson förlänger med Boden.
“Han toppade interna poängligan innan en skada satte stopp. En toppspelare både offensivt och defensivt och ingen är gladare än vi att han stannar i Boden Hockey”, skriver klubben på sitt Instagram-konto.