
Sin andra säsong i föreningen tog forwarden påtagliga kliv framåt i det offensiva spelet och visade goda resultat. Nu förlänger han för en tredje vinter.
Det blir en fortsättning i Mjölby för anfallaren David Lindholm.
– Vi är glada att David väljer MHC även kommande säsong! David är en passionerad spelare som ständigt vill ha utveckling. Framgång driver både David och laget och det är väldigt positivt. David har ambitioner och han har potential att nå nästa nivå. En ödmjuk, social och riktigt bra person att jobba med, säger tränaren Björn Tholander Olsson på Mjölbys hemsida.