
Anfallaren har kommit att bli en instutition i laget, en rutinerad kraft för de yngre förmågorna att luta sig emot och så kommer det fortsätta.
Mörrum och forwarden Mathias Kemppi är överens om ett nytt kontrakt vilket innebär att han kommer göra sin femte raka säsong i klubben.
– Det blir sjukt kul att få göra en säsong till. Nu kommer vi att få en ny tränare och bara det gör att det blir ett nytt go. Förhoppningsvis kommer det några nya, sköna gubbar in i laget också. Det känns som vi har något riktigt bra på gång, säger han på Mörrums hemsida.