Vann SM-guld – klar för Hockeyettan

 

Den unge anfallaren var en del av det SM-guldvinnande laget från Djurgårdens juniorer och står nu redo för att ta klivet ut i seniorhockeyn på allvar.

Forwarden Noel Åslund är klar för spel med Väsby.

– Jag gillar Noel, då han har en härlig karaktär och arbetar hårt varje dag. Han är en forward som är användbar i flera olika roller och kommer att bidra med fart och kreativitet i anfallsspelet. Han tog stora steg under föregående säsong hos Djurgårdens IF och kommer att passa väldigt bra in hos oss, säger sportchefen Alexander Edstein på Väsbys hemsida.

Loading Next Post...