
Under sina säsonger i Sundsvall var forwarden en härförare i så väl poängproduktionen som det fysiska spelet. Efter en säsong i norska ligan vänder han nu tillbaka till Sverige och en ny klubb i Hockeyettan.
Anfallaren Sebastian Kaijser lämnar Stjernen och har gjort klart med Vita Hästen.
– Sebastian är en forward som varit en av de allra bästa i den här ligan över tid. Han är ett ständigt hot framåt med sin speluppfattning och tyngd samt besitter ett bra skott. Det är en spelare som ska göra skillnad för oss offensivt och det känns fantastiskt bra att vi får ta del av hans kvaliteter, säger sportchefen Tom Tärnström på Vita Hästens Instagram-konto.