
Den kanadensiske forwarden har spenderat fyra raka säsonger i Hockeyettan varav två i sin senaste klubb. men nu blir han tvungen att röra på sig.
Trots att han sköt 19 mål säsongen som gick står det klart att forwarden Josh Laframboise lämnar Boden.
“Stort TACK Josh för din tid i Boden Hockey och lycka till i framtiden”, skriver klubben på sitt Instagram-konto.