Lagets enda spets har bestämt sig – förlänger

 

Säsongen som gick var han den ende spelaren i laget som producerade poäng på regelbunden basis och var på så sätt oerhört viktig. Nu har forwarden bestämt sig för att det blir en säsong till.

Grums och anfallaren Joel Nyman är överens om ett nytt kontrakt.

“En fantastisk förlängning för klubben att få. Detta visar att även spelarna är beredd på att ta nästa kliv och tror på Grums IK Hockey som ett LAG som skall klättra. I Nyman får vi en riktigt stark målskytt med järnvilja, pucken bara ska in. På 34 matcher i serien fick han iväg hela 159 skott! Som vi tidigare nämnt så bidrar skott med möjligheter till målchanser, eller så gör man som Nyman själv och dänger in pucken direkt i mål”, skriver Grums på sitt Instagram-konto.

Loading Next Post...