
Säsongen som gick var kanske att betrakta lite som en mellansäsong för anfallaren precis som för hela laget, men nu tar han ny sats med ett nytt kontrakt.
Hanviken och centern Henrik Hallberg är överens om att fortsätta tillsammans.
– Vi är glada att Hallberg skrivit på för en tredje säsong hos oss. En stor puckskicklig center, duktig defensivt och ett ständigt hot offensivt. En viktig förlängning för oss, säger sportchef Mats Börjel på Hanvikens Instagram-konto.