
Lagbygget har kommit igång på allvar och nu kan klubben presentera nyheten att fyra spelare från fjolårets trupp har bestämt sig för att gnugga en vinter till.
Wings förlänger med Didrik Lif, Ville Hornborg, Alexander Ahlström och Malte Lärnvåg.
“Didrik Lif kom till Wings under juniortiden 22/23 och har hunnit med 94 matcher i A-laget än så länge. Nu blir det fler – “Didde” är klar för ännu än säsong”, skriver klubben om den förstnämnde på sitt Instagram-konto.