
Trots att laget förlorade många matcher och stundtals släppte in en hel del mål noterade backen ingen minusstatistik och gjorde en rakt igenom stabil säsong. Nu förlänger han.
Försvararen Isak Fehrling fortsätter i Wings.
“Den hårt arbetande högerskytten blir kvar i Wings. 21 åringen gör sin andra säsong i Wings och sin tredje i hockeyettan. Nu får vi se fler tuffa kamper och fin skridskoåkning i Pinnbackshallen med Isak ombord. Kul tycker vi”, skriver Wings på sitt Instagram-konto.