
Han klev in lite som ett oprövat kort inför säsongen efter att främst ha tränar lag på lägre nivå, men klarade precis som hela laget av ligan bra. Nu skriver coachen nytt tvåårsavtal.
Det kommer fortsatt vara Michael Sjölin som tränar Kungälv i Hockeyettan södra.
“Mike kom till föreningen inför förra säsongen från Åseda IF, och ledde laget igenom det första året i Hockeyettan på tolv år, för att i slutskedet av året säkra kontraktet för fortsatt spel i serien”, skriver Kungälv på sin hemsida.